PIEMĒROŠANAS NOTEIKUMI
Šie noteikumi un nosacījumi ir spēkā visās tiesiskajās attiecībās, kas rodas starp klientiem un pārdevēju, e-veikala www.naturebox.lv īpašnieku Akvaariumi hooldus OÜ. Papildus šiem noteikumiem un nosacījumiem tiesiskās attiecības, kas rodas, iegādājoties preces e-veikalā www.naturebox.lv, regulē Igaunijas Republikas tiesību akti. Akvaariumi hooldus OÜ ir tiesības grozīt un papildināt šos noteikumus un nosacījumus, cenrāžus un īpašo piedāvājumu noteikumus un nosacījumus, lai attīstītu e-veikalu un palielinātu tā lietošanas uzticamību. Izmaiņas un grozījumi noteikumos un cenrādī stājas spēkā pēc to publicēšanas tīmekļa vietnē. Ja pasūtījums tiek iesniegts pirms jauno noteikumu un nosacījumu stāšanās spēkā, tiek piemēroti noteikumi un nosacījumi, kas ir spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī, ja vien tiesību aktos vai šajās prasībās nav noteikts citādi.
PREČU IZVĒLE
Lai ātri un precīzi izvēlētos preces, izmantojiet kategoriju izvēlni kreisajā pusē un šķirošanas izvēlni augšpusē pēc zīmola, veida, cenas, izmēra utt. Preces varat izvēlēties arī pēc zīmola. Noklikšķinot uz produkta attēla, jūs nokļūsiet uz sīkāka apraksta lapu, kurā varat apskatīt palielinātus attēlus un/vai saistītus produktus.
Cena par vienību
Cenas e-veikalā www.naturebox.lv. ir spēkā maksājuma veikšanas brīdī. Cenas var papildināt ar piegādes maksu atkarībā no piegādes veida, kas izvēlēts pie kases.
.
PIEVIENOT GROZUMĀ
Pēc tam, kad esat izvēlējies preci, noklikšķiniet uz pogas ''Pievienot grozam''. Izvēlētā prece automātiski nonāks jūsu grozā, un jūs varēsiet turpināt izvēlēties nākamo preci. Vienmēr varat rediģēt, pievienot vai izņemt preces no sava groza, dodoties uz ''Grozs''
.
PASŪTĪJUMA FORMĒŠANA
Uzstādīšanas procesu varat sākt, noklikšķinot uz ''Grozs'' vai noklikšķinot uz saites ''Izrakstīties'' vietnes augšdaļā.
Piegādes izvēle
Jūs varat iegādāties preci kā viesis vai kā reģistrēts lietotājs. Ja esat reģistrēts lietotājs, pasūtīšanas process ir ātrāks, jo nepieciešamie lauki tiek aizpildīti automātiski, izmantojot reģistrācijas laikā sniegtos datus. Lūdzu, esiet uzmanīgi, aizpildot adreses datus. Tālāk izvēlieties piemērotu piegādes metodi SmartPost, Omniva vai kurjerpasts. Ja preci nav iespējams piegādāt ar izvēlēto metodi, lūdzu, izvēlieties citu metodi vai sazinieties ar mums.
PASŪTĪJUMA APMAKSA
Klientam ir tiesības izvēlēties vienu no šādām apmaksas metodēm: 1. Maksājums ar bankas pārskaitījumu. Uzņēmuma konti ir norādīti sadaļā “Par mums”. Ja izvēlaties šo maksāšanas veidu, lūdzu, nosūtiet maksājuma uzdevuma kopiju uz info@naturebox.lv. 2. Skaidrā naudā, saņemot preci (tikai pasūtījumiem Tallinas teritorijā). Preces tiek uzskatītas par iegādātām un pirkuma līgums tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad norādītā naudas summa tiek ieskaitīta Akvaariumi hooldus OÜ kontā. Pēc apmaksas jūs saņemsiet rēķina oriģinālu uz pasūtījuma iesniegšanas brīdī norādīto e-pasta adresi. Reģistrētiem lietotājiem ir iespējams saņemt un izdrukāt rēķinu interneta veikala arhīvā. Lai to izdarītu, lūdzu, noklikšķiniet uz saites “Mans konts” tīmekļa vietnes augšdaļā.
Piegādes veids un izmaksas
.
Nopirktās preces tiek piegādātas uz pasūtīšanas brīdī norādīto adresi, izmantojot vienu no jūsu izvēlētajiem piegādes veidiem. 1. Bezmaksas piegāde - pakalpojums tiek nodrošināts, ja pirkuma summa ir 50 € vai lielāka. Šis nosacījums ir spēkā tikai klientiem, kuru piegādes adrese atrodas Igaunijā. 2. SmartPost pasta automāts - 2,99 EURO Pasta automāti. Pašlaik ir vairāk nekā 62 pakalpojumu sniegšanas punkti, kas strādā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Lai saņemtu sūtījumu, automāta skārienjūtīgajā ekrānā jāievada no SmartPost saņemtajā īsziņā norādītais kods. Sāremā piegāde ir par vienu dienu ilgāka nekā uz kontinentālo daļu. Uz Hiiumaa piegāde notiek reizi 3 dienās. Sūtījuma glabāšana automātā līdz 7 dienām. 3. Omniva pasta automāts - 2,99 EURO Pasta automāti. Šobrīd ir vairāk nekā 38 apkalpošanas punkti, kas strādā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Lai saņemtu savu sūtījumu, automāta skārienjūtīgajā ekrānā jāievada no Omniva saņemtajā īsziņā norādītais kods. 4. DPD Kuller, Omniva kullerteenus, Itella - 2,99 EURO Viņi piegādās jūsu pasūtījumu uz jebkuru adresi tieši līdz jūsu durvīm. Šo piegādes veidu izmanto, pārvadājot smagas un lielgabarīta preces. Pēc preču nodošanas kurjeram vai kurjerdienestam ar jums sazināsies, lai precizētu piegādes laiku. Kurjers piegādā pasūtījumu uz pasūtījumā norādīto adresi, pie mājas durvīm (ieejas), vienu reizi. Gadījumā, ja kurjers jūsu norādītā iemesla dēļ nav varējis ar jums sazināties vai nodot jums pasūtījumu, pasūtījums tiek nogādāts pasta nodaļā, kur jūs pats to varat saņemt jums ērtā laikā. Piegādes adresi nevar mainīt. Ja izvēlaties šo metodi, lūdzu, norādiet vēlamo piegādes laiku laukā “Piezīmes pie pasūtījuma”. Saņemot preci no Omniva, SmartPost vai ar kurjera starpniecību, iesakām nekavējoties pārbaudīt iepakojumu un, ja ir kādi ārēji bojājumi, lūdzu, norādiet to kurjera pavadzīmē vai nekavējoties ziņojiet par bojājumiem pa e-pastu uz info@naturebox.lv.
Piegādes LAIKI
Preces, kas ir noliktavā, tiek piegādātas 1-5 dienu laikā Igaunijas teritorijā. Gadījumā, ja Jūsu pasūtītās preces nav noliktavā un tā ir jāpiesaka pie piegādātāja, un tādēļ piegāde norādītajā termiņā nav iespējama, kā arī citos gadījumos, kad savlaicīga preču piegāde nav iespējama no Akvaariumi hooldus OÜ neatkarīgu iemeslu dēļ, mēs Jūs informēsim par kavēšanos pa pasūtījumā norādīto kontakttālruni vai e-pastu 2 dienu laikā no pirkuma līguma spēkā stāšanās dienas un norādīsim jaunu pasūtīto preču piegādes datumu. Pasūtot vairākus produktus, piegādes termiņš ir atkarīgs no tā produkta piegādes termiņa, kuram ir garākais piegādes termiņš. Gadījumā, ja jūs vairs neesat ieinteresēts pirkumā piegādes termiņa pagarinājuma dēļ, jums ir tiesības atcelt pasūtījumu, un jūsu samaksātā summa (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks jums atmaksāta. Pārdevējs nav atbildīgs par piegādes aizkavēšanos, ja to izraisījusi neprecīza, nepilnīga vai nepareiza informācija, ko klients sniedzis, veicot pasūtījumu.
PRECES ATGRIEŠANA
.
Klientam ir tiesības atteikties no veiktā pirkuma 14 dienu laikā no pasūtījuma piegādes dienas klientam, rakstiski paziņojot par to pārdevējam un norādot preču atgriešanas iemeslu. Atteikuma no darījuma gadījumā klientam ir pienākums atgriezt iegādātās preces pārdevējam 14 dienu laikā no dienas, kad viņš paziņojis pārdevējam par savu vēlmi atteikties no darījuma. Visas izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu, kā arī summu par sākotnējo piegādi, ko samaksājis interneta veikals, sedz klients (izņemot preču ar defektiem atgriešanas gadījumus). Pēc preču saņemšanas atpakaļ pārdevējam ir pienākums 14 dienu laikā atmaksāt klientam visu par preci samaksāto naudu, ieskaitot klienta no interneta veikala samaksātos piegādes izdevumus, uz to pašu kontu, no kura tika veikta samaksa par preci. Lai izmantotu tiesības atgriezt preci un atteikties no darījuma, klientam rūpīgi jāatver preces iepakojums un prece kopā ar iepakojumu jāatdod atpakaļ. No iepakojuma izņemtu preču atgriešanai piemēro saprātīguma principu. Preces, kuru iepakojumu nav iespējams atjaunot tādā stāvoklī, kādā tās tika iegādātas, netiek atgrieztas. Atgrieztās preces nedrīkst būt lietotas. Pārtiku, konservus, higiēnas un kopšanas līdzekļus, vakuumiepakotas preces pieņem atpakaļ vai apmaina tikai tad, ja iepakojums ir neskarts. Nopirktās preces nevar atdot atpakaļ, ja paskaidrojumā ir piezīme, ka preces nav atgriežamas, ja preces ir izgatavotas pēc personīgām prasībām vai ja preces ir piegādātas pēc pasūtījuma vai klienta noteikumiem.
PĀRBAUČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI
Akvaariumi hooldus OÜ ir atbildīga par defektiem, kas radušies 2 gadu laikā no pirkuma datuma, bet ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā no defekta atklāšanas dienas. Pretenzijas periodā pircējam ir tiesības uz bezmaksas remontu uz veikala rēķina. Ja preci nav iespējams salabot, prece tiks nomainīta, pamatojoties uz autorizēta servisa pieņemto lēmumu. Ja prece ar trūkumiem tiks atgriezta, samaksātā summa kopā ar transporta izdevumiem tiks atmaksāta uz norādīto bankas kontu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preces ar trūkumiem atgriešanas dienas. Prasījuma tiesības ir spēkā ar nosacījumu, ka prece ir lietota tikai paredzētajos apstākļos un tikai mājsaimniecībā. Ja bojājums radies ražotāja vainas dēļ, tiek atlīdzināti visi ražošanas un materiālu defekti, kā arī darbaspēka un rezerves daļu izmaksas. Ārējo apstākļu (zibens, strāvas pārspriegumi, nepietiekama ventilācija, noplūdušas baterijas, ugunsgrēks, plūdi, dabisks nolietojums u. c.), kā arī nepareizas apiešanās ar produktu un palīgmateriālu defektu dēļ radušies bojājumi nav kompensējami. Tiesības iesniegt prasību ir spēkā tikai tad, ja tiek uzrādīts dokumenta oriģināls. Pretenzijas neattiecas uz preču lietošanas apmācību, regulēšanu, apkopi, tīrīšanu, preces izskata atjaunošanu, kā arī lietošanas noteikumu neievērošanas rezultātā radušos defektu novēršanu. Ja pretenzijas priekšmets tiek aizstāts ar citu priekšmetu, precei piemēro jaunu pretenzijas periodu par to pašu periodu. Ja tiek nomainīta viena no sastāvdaļām, jauns pretenzijas periods attiecas uz nomainīto sastāvdaļu. Akvaariumi hooldus OÜ nepieņem pretenzijas, ja: 1. Preces uzrādot veikalā remontam, nav iesniegts remontam nepieciešamais pirkuma dokuments vai pirkuma dokumentā norādītie dati ir neatļauti mainīti. 2. sērijas vai modeļa numurs ir mainīts, dzēsts, pārvietots vai ir nesalasāms. 3. Preces konstrukcija vai tās rūpnīcas konfigurācija ir neatļauti mainīta. 4. Ražojums ir kļuvis bojāts īpašnieka vainas dēļ, kas radusies nepareizas lietošanas, lietošanas instrukciju neievērošanas, nolaidības, neuzmanības vai pārmērīgas lietošanas rezultātā. 5. Preces parastā fiziskā nolietošanās ir notikusi parastā lietošanas gaitā.
PUSES ATBILDĪBA UN NEPIEECIEŠAMA IEDARBĪBA
.
Akvaariumi hooldus OÜ ir atbildīga pret jums, un jūs esat atbildīgs Akvaariumi hooldus OÜ par zaudējumiem, kas nodarīti otrai pusei šo noteikumu un nosacījumu pārkāpuma rezultātā Igaunijas Republikas tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apmērā. Akvaariumi hooldus OÜ nav atbildīgs par jums nodarītajiem zaudējumiem vai preču piegādes kavējumiem, ja zaudējumus vai piegādes kavējumus izraisījuši apstākļi, kurus Akvaariumi hooldus OÜ nevarēja ietekmēt un kuru iestāšanos Akvaariumi hooldus OÜ neparedzēja un nevarēja paredzēt (force majeure).
NOTĀCIJAS
Produktu klāsts un cenas var tikt mainītas bez iepriekšēja brīdinājuma. Visi attēli un apraksti pēc iespējas vairāk atbilst realitātei, taču ne vienmēr sniedz pilnīgu priekšstatu par produktu. Mums ir attēli un apraksti, ko snieguši produkta ražotāji, kuri dažkārt pieļauj kļūdas. Mēs cenšamies būt pēc iespējas precīzāki, aprakstot produktus un to īpašības, taču nelielas neprecizitātes vienmēr ir iespējamas. Produktu ražotāji var mainīt specifikācijas bez iepriekšējas vienošanās ar mums. Ja produkta aprakstā vai attēlā pamanāt neprecizitāti, lūdzu, paziņojiet mums par to, rakstot e-pastu uz info@naturebox.lv.
.